gim_virselis1

2 metus laukta ekskursija!

2021-12-13

Lapkričio paskutinį šeštadienį šeštokai aplankė  Kauną. Ši ekskursija kitokia, nei visos. Ėjome pėsčiomis daug, tad ir pasiruošimas kiek kitoks. Patogūs batai, lengva bet šilta apranga, didelis ir sotus sumuštinis, vanduo kuprinėje- būtini tikslui pasiekti. Mega ar Akropolis- nebuvo mūsų tikslas!

Kelionė prasidėjo nuo Jonavos miesto parko kalėdinių eglučių aplankymo ir supimosi šalia jų įrengtoje nuostabioje žaidimų aikštelėje. Visai klasei padūkti, pasisupti kartu pasitaiko tokia galimybė retai! Mielai ten būtų bent valandą supęsi, bet mes tiek laiko neturėjome. Laukė Kaunas! Džiugiai nusiteikę pasiekėme Kauno pilį. Nušvito saulė, tarsi tik dėl mūsų. Nuo ten pėsčiomis pradėjome pažintinę ekskursiją. Aplankėme Kauno eglę, Rotušės aikštę, pasivaikščiojome siauromis senamiesčio gatvėmis, apžiūrėjome Maironio kapą mauzoliejų. Užsukome į Ožeškienės gatvėje esančią nuostabią ,,Kiemo galeriją“. Sekanti vieta, kurią net tik apžiūrėjome, bet ir pailsėjome, pasistiprinome – Vytauto Didžiojo Karo muziejaus aikštė. Laisvės statula, naujai įrengta aikštė. 13 val. mūsų laukė edukacinis užsiėmimas ,,Senoji Lietuva“ nacionaliniame M.K. Čiurlionio dailės muziejuje, pasinaudojome Kultūros paso mokiniams suteikta galimybe. Užsiėmimas buvo labai įdomus, informatyvus, įtraukiantis. Ne tik naujos žinios bet galimybė pamatyti, palyginti, surasti ir kitiems parodyti mokiniams labai patiko, daug klausinėjo, paveikslavo, džiaugėsi, kad galės papasakoti savo mokytojai ir šeimos nariams. Padėkoję ir atsisveikinę iki kitų metų patraukėme prie senojo Kauno Žaliakalnio funikulieriaus, kuris yra kultūros paminklas. Stebėjome, kaip jis kyla ir leidžiasi stačiu Žaliakalnio kalnu. Sekantis tikslas – pabėgimų kambariai ,,Apleistas namas“, ,,Slaptoji laboratorija“, ,,Apiplėšimas tamsoje“. Vaikai pasidalino į tris komandas. Su klasiokais tokia pramoga pirmą kartą. Tad džiaugsmo ir baimių, abejonių ir sėkmės-jausmų ir patyrimų gausa visą valandą valdė mokinukus. Kupini įspūdžių ir noro pasipasakoti, laimingi pasukome Laisvės alėja  link Kauno Pilies, kur mūsų laukė autobusas. 10 kilometrų nuėjome pėsčiomis. Teisingas nusiteikimas, puikus oras, pasiruošimas ir apranga leido mums tiek daug pamatyti ir patirti. Kitais metais – žingsniais išmatuosime Vilnių!