gim_virselis1

3-IOJI STOVYKLOS DIENA ,,PASIŽVALGYKIME TOLIAU“

Vaiškonių dvaras. Pagirių varpinė ir kraštotyros muziejus., A. Jakšto paminklas. Songailų piliakalnis.

Trečiąją dieną stovyklos dalyviai keliavo autobusu į Šėtos seniūnijos Pagirių apylinkes. Aplankėme Vaiškonių dvarą, kuris yra medinės architektūros. Gaila, kad šis dvaras nėra atgaivintas ir įtrauktas į lankytinų vietų sąrašą. O vaikams buvo labai smalsu pasižiūrėti, kas gi ten yra viduje. Pačiame Pagirių miestelyje aplankėme krašto muziejų, kurio eksponatai vasaros metu yra eksponuojami Pagirių varpinėje, kuri pastatyta dvidešimto amžiaus pradžioje. Šėtos kultūros centro Pagirių skyriaus darbuotoja Dalia Railienė muziejuje pravedė ekskursiją. Pasidairėme po miestelio apylinkes, miestelio centras gražiai sutvarkytas, vaikams labai patiko apvalus tiltelis tvenkinio viduryje. Važiuodami iš Pagirių pasukome į šoną apie 5 km. Lauko viduryje stovėjo senas šulinys, kryžius, o tolėliau pamatėme koplytstulpį A. Jakštui. Jei ne mokytoja Elona, kuri mėgsta keliauti dviračiais, tos vietos taip ir nežinotume, nes nuorodos jokios nėra. Grįždami namo užsukome aplankyti Sangailų piliakalnio, kurio viršūnėje ir papietavom. Mokykloje mūsų laukė staigmena. Edukacinę paskaitėlę stovyklos vaikams pravedė atvykę ,,Geležinio vilko“ kariai. Po dienos veiklų susirinkome į klasę ir užpildėme klausimynus apie piliakalnius, kuriuos paruošė geografijos mokytoja Sigita.

Mokytoja Gintarė

19093022 19095264 19095549 19143197 19143270 19143328 19143849 19221600 19222619 19242933