gim_virselis1

ANTROKŲ KELIONĖ Į ŠIAULIUS

Šiltą gegužės rytą antrokai išsiruošė į kelionę. Kelionės tikslas buvo aplankyti vieną didžiausių Lietuvos miestų – Šiaulius. Pirmiausia aplankėme Katinų muziejų, kuris jau daugiau kaip 20 metų visame pasaulyje garsina Šiaulių miestą. Mus pasitiko katinas – muziejaus „Direktorius“. Apžiūrėjome įvairiausių katinų kolekciją, atkeliavusių iš viso pasaulio. Muziejaus prieigose taip pat yra įkurtas ir gyvasis kampelis, kuriame gyvena įvairūs egzotiški gyvūnai. Čia matėme papūgas, pitoną, žalčius, driežus, krokodilus, net mielą mažą beždžionėlę. Pavaikščioję Saulės laikrodžio aikštėje keliavome į vienintelį Dviračių istorijai skirtą muziejų Lietuvoje. Čia matėme vienos iš seniausių, populiariausių susisiekimo, sporto, ekologiškos transporto priemonės – dviračio – atsiradimo istoriją ir raidą.

Buvo labai karšta, todėl vaikščiodami po gražiausią Šiaulių Vilniaus gatvę atsigaivinome ledais. Atėję prie Talkšos ežero pamatėme didžiausią gyvūno skulptūrą – „Geležinę lapę“. Pailsėję ir gerai nusiteikę grįžome namo.