gim_virselis1

EDUKACINĖS PAMOKOS VILNIUJE

Kovo 22 d. net 46 Šėtos gimnazijos 1-II klasių gabiausi mokiniai (kurie mokosi labai gerai) vyko į edukacinę kelionę. Kelionės tikslas šiemet buvo Vilniuje esantys Valdovų rūmai, edukacinės pamokos. Kadangi nuvykome anksčiau, tai aplankėme Vilniaus katedrą, pasigrožėjome arkomis, skulptūromis bei paveikslais. Valdovų rūmuose pasiskirstėme į tris grupes (pagal amžių) ir gidai mums parodė ir papasakojo, kaip kūrėsi Vilnius, pilys, Valdovų rūmai. 8-II klasių mokines pasitiko istorikė Vida, todėl labai daug sužinojome apie karaliaus Mindaugo valdymą, Gediminaičių dinastijos Lietuvos – Lenkijos valdovus XIII – XVI amžiuje. Pabaigoje turėjome įrodyti, ką sužinojome, – sudaryti valdovų geneologinį medį. Taip pat norintys galėjo išvysti Valdovų rūmų konstrukcijos kaitą virtualioje erdvėje.

Po edukacinės pamokos pradinukai išvyko Į planetariumą pasigrožėti žvaigždėmis, o mes vaikščiojome po senamiestį, aplankėme Vilniaus universitetą, Pilies gatvę. Norėjome dar pamatyti Užupį, bet pritrūko jėgų, todėl tik pravažiuodami pažvelgėme į Šv. Onos bažnyčią, A. Mickevičiaus paminklą, Vilnelę.

Mūsų nuomone, ši kelionė buvo įdomi ir informatyvi, kaip tik gabiausiems mokiniams.