gim_virselis1

KALĖDINĖ EKSKURSIJA PRIE ĮSPŪDINGIAUSIŲ LIETUVOS EGLIŲ

Gruodžio 15 dieną, penktadienį, tradiciškai II b klasė jau 6 kartą išvažiuoja į kalėdinę ekskursiją, prie įspūdingiausių Lietuvos eglių. Šį kartą vykome į Vilnių. Šiemet Vilniaus eglė paskelbta gražiausia Europoje! Tą dieną mokiniai dalyvavo netradicinėje – pažintinėje apžvalginėje pamokoje apie pilietiškumą Lietuvos valstybės pažinimo centre, kuris įsikūręs Prezidentūroje. Ekskursiją į šį muziejų užsisakėme dar rugsėjo mėnesį, o suplanavome lygiai prieš metus. Valstybės pažinimo centre mokiniai, naudodamiesi planšetėmis, gilinosi į Lietuvos valstybės istoriją, politiką, ekonomiką, žaidė įvairius, šalį padedančius pažinti žaidimus, skirstė valstybės biudžetą, atliko kūrybines užduotis, kūrė savo herbą, nagrinėjo ir analizavo emigracijos problemą šalyje, daugelis laikė testą, kurį atlieka Lietuvos piliečiu norintis tapti užsienietis. Labai patiko visiems interaktyvūs mokymosi metodai, kilo mintis dar kartą atvažiuoti pavasarį ir pasirinkti teminį edukacinį užsiėmimą. Juo labiau, kad dėl artėjančio valstybės šimtmečio vienos salės nepamatėme, nes ten vyksta paruošiamieji darbai šventei. Edukaciniai užsiėmimais siekiama ugdyti lankytojų pilietiškumą, skatinti naujai pažvelgti į socialinius ir politinius reiškinius. Lavinami pastabumo, problemų analizės, vertinimo, sprendimo, kolektyvinio darbo įgūdžiai.

Po to nuėjome savo akimis pamatyti, kaipgi atrodo Gedimino kalnas… vaizdas – širdį spaudžiantis ir nepalyginamai šiurpesnis nei matome per televiziją…..

Tada Pilies gatve pasivaikščiojome po Vilniaus senamiestį, pasigrožėjome prie miesto rotušės papuošta nuostabia kalėdine eglute. Aplankėme Vilniaus stačiatikių vienuolyną bei Aušros vartų koplyčią.

Po to visi mokiniai pasiskirstė į 2 komandas ir dalyvavo Pabėgimų kambariuose ,,Lockaut”. Tai kupinas nuotykių, komandinio darbo, emocijų žaidimas. Tikslas- įminti mįsles, sužinoti kodus ir atrakinus spynas-išsilaisvinti.

Kupini įspūdžių, jau sutemus Pilies gatve sugrįžome į Katedros aikštę prie Kalėdinės eglės. Ji nuostabi ir neveltui tituluojama kaip pati gražiausia Europoje. Kalėdinė mugė kvietė skaniai pavalgyti, pasmaližiauti, lauktuvių parvežti.