gim_virselis1

„KŪRYBINIŲ PARTNERYSČIŲ” PROGRAMA ŠĖTOS GIMNAZIJOJE

 „Kūrybinės partnerystės“ – tai unikali pokyčius mokykloje inicijuojanti kūrybiško mokymo programa, kuri buvo vykdoma Šėtos gimnazijoje šiais mokslo metais. Projekto metu buvo diskutuojama apie mokymosi procesą, tyrinėjama, kokiomis sąlygomis vaikai geriausiai mokosi, kas juos motyvuoja, kaip ir kada tampa atsakingi už savo mokymąsi, ieškoma kūrybiškų būdų įvairiems mokyklos iššūkiams spręsti.

Šėtos gimnazijoje vyko susitikimai su kūrybinių partnerysčių atstovu, aktoriumi Justu Terteliu. Mokymų tikslas buvo spręsti mokykloje egzistuojančias problemas, skatinti kūrybiškumą bei nuoširdų mokytojų ir moksleivių bendradarbiavimą. Užsiėmimų metu mokėmės pažinti save, suprasti, kas patinka, kokios vertybės, norai, gyvenimo siekiai, atrasti savo svajonių profesiją, studijų kryptį. Gegužės 13-ąją pateikėme kūrybiškus savo pasirinktos profesijos pristatymus. Kiekvienas turėjo galimybę pasirinkti, kokiu būdu bei su kuo nori dirbti. Buvo pristatytos neurologo, policininko, odontologo, maisto technologo bei kitos profesijos. Paskutinio susitikimo metu moksleiviai vaidino, pristatė savo kurtus video filmukus, demonstravo skaidres, perteikė asmeninę patirtį bendraujant su pasirinktos profesijos atstovais. Tai sužavėjo mokytojus bei pristatymus stebėjusius mokinius. Po demonstracijų vyko ,,Kūrybinių partnerysčių‘‘ programos įgyvendinimo apžvalga, kurios metu mokiniai bei pedagogai išsakė svarbiausias mintis bei pastebėjimus, išreiškė susikaupusias emocijas.

,,Kūrybinių partnerysčių‘‘ projektas paliko didelį įspūdį visiems, jame dalyvavusiems. Vienuoliktokė Eigilė teigia, kad užsiėmimai jai suteikė daugiau pasitikėjimo savimi, padėjo pažinti save, atrasti savo pašaukimą, polinkį, suprato, kad ne visada galima teisingai pasirinkti iš karto, kad nėra taip baisu ir blogai suklysti, pakeisti savo pasirinkimą. Gimnazistė Julija sakė: „Kūrybinės partnerystės- tai tarsi džiaugsmo ir nuostabių akimirkų gurkšnis. Šio projekto metu tapau laisvesnė ir supratau, kad svarbus yra žmogaus dvasinis pasaulis, kad reikia džiaugtis tuo, ką turiu dabar. Užsiėmimai su Justu praturtino, net sustiprino norą eiti į mokyklą.“ Dovilė: „Šiame projekte man patiko tai, kad susidraugavau su savo klase ir sužinojau daug naujo apie juos. Žinoma, patiko tai, kad pažinau labai įdomius žmones, kaip Vida ir Justas. Šis projektas man davė pakankamai daug: jo metu pažinau save, kokia esu, kokių tikslų pasiekti noriu. Džiaugiuosi, kad būtent mūsų klasei buvo skirtas šis projektas.“

Ši programa padėjo suprasti kūrybiško mokymosi svarbą, įgyta patirtis bus panaudota pamokose bei kitose gimnazijos veiklose.

Karolina Kužmarskytė,

Modesta Raziūnaite, III klasė

 

10368812_246899098846331_8761840042986740169_o[1] 1618055_246897775513130_4578513586567366682_o[1] 10258085_246900598846181_8953700755998195798_o[1] 10265649_246897668846474_1710549929292216484_o[1] 10284691_246900192179555_5897885397328219219_o[1]

Bendrinti:
Atgal