Mokomės vieni su kitais, mokomės vieni iš kitų

Margaret Wheatley, amerikiečių rašytoja, mokytoja ir vadybos konsultantė, atsiliepdama apie knygą “Penki įsitraukusio mokymo matmenys”, pasakė, kad „atėjo metas mums pripažinti, jog visi teigiami pokyčiai priklausys nuo mūsų, o ne nuo aukštesniosios sistemos“.

Mūsų gimnazijos mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, administracijos atstovai sutarė, kad keliaus šiuo keliu, nes nori sukurti bendruomenę, turinčią rūpesčiu paremtus tarpusavio santykius ir produktyvią mokymosi atmosferą.
Pirmajame susitikime mokytojai, dirbdami grupėse, pateikė įžvalgų, ką pamokose mato, girdi, jaučia mokinys, o ką mokytojas, ieškojo bendrumų, prisiminė socialinio emocinio ugdymo gaires, aptarė ir susitarė, kokie yra geros pamokos kriterijai.

Vieną kartą per mėnesį, besimokydami vieni su kitais ir vieni iš kitų, mokytojai stiprins ir palaikys pedagogines galias: išbandys naujus mokymosi metodus ir būdus, mokymosi strategijas, pritaikys jas skirtingų gebėjimų mokinių mokymui(si), kurs įtraukiančią mokymosi aplinką ir kartu skatins savo mokinių mokymąsi ir augimą.

Mokytoja Zinaida Kleivienė
Bendrinti: