2022-02-07
Vasario 4 d. Gimnazijos 8–II klasių mokiniai dalyvavo „Swedbank“ iniciatyva surengtoje nuotolinėje pamokoje „Mokonomika“. Mokiniai virtualiu būdu sudalyvavo 16 pamokų (8 kl. ir I–II kl. po aštuonias pamokas) tvarumo, ekologijos, pilietiškumo, istorijos, finansinio raštingumo, technologijų ir kt. temomis. „Mokonomikos“ pamoka prisideda prie UNICEF ir UNESCO rengiamos „Didžiausios pamokos pasaulyje“, kurios tikslas kurti inovatyvias švietimo priemones, įgyvendinant Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus.
8 klasės mokiniams labiausiai įsiminė pamokos apie saugumą tinkluose, kaip atpažinti melagienas ir „neužkibti“ ant jų kabliuko. I-ųjų klasių mokiniams buvo naudinga išgirsti, kaip galima panaudoti telefono galimybes mokantis („Telefonas-smegenų priedas“, pranešėja L. Žemaitytė-Kirkman), pvz., kaip telefono užsklandas naudoti sunkiai įsimenamos informacijos nuotraukas, naudoti priminimus, garso įrašus, kokios aplikacijos gali padėti mokantis. II klasės mokiniams didžiausią įspūdį padarė pranešimai apie tai, kaip įdarbinti technologijas, kad jos ne trukdytų, o padėtų mokytis; apie nesėkmes, klaidas, kurios padeda nenuleisti rankų, o atvirkščiai, skatina dar labiau stengtis, bandyti iš naujo.
Mokiniai teigimu, pamokos, kurias vedė atskirų temų žinovai, profesionalai, buvo naudingos, tačiau pastebėjo, kad galėjo būti mažiau naudojamas paskaitos metodas, o daugiau vaizdinių siužetų, užduočių.
Informacinių technologijų mokytoja Vijolė Glebauskienė
Matematikos mokytoja Audronė Kvasnauskienė